VGN heeft nieuwe website, nieuwe huisstijl en een nieuw logo
De VGN heeft een nieuwe website, een nieuwe huisstijl en een nieuw logo. Deze passen beter bij de levendigheid en diversiteit binnen de huidige gehandicaptensector. Ook sluiten ze beter aan op de Visie 2030.
Logo staat voor inclusieve samenleving, letter is goed leesbaar
Het nieuwe logo van de VGN bestaat uit een woord- en een beeldmerk. De cirkels rondom het woordmerk staan voor een inclusieve samenleving. Ze zijn allemaal verschillend, maar maken wel deel uit van een geheel. De kleuren van het logo en de huisstijl zorgen voor een speelse toon. Als letter is gekozen voor de Urbanist, die goed leesbaar en herkenbaar is, zodat de toegankelijkheid wordt vergroot.
Nieuwe thema’s op de website: gekoppeld aan de Visie 2030
Op de website krijgt de Visie 2030 van de VGN een prominentere rol. De thema’s zijn gekoppeld aan de groeigebieden uit de visie: werk, technologie, leren en ontwikkelen, maatschappelijke beweging, en het hart van de visie. Daarnaast is content ook vindbaar op onderwerp. Voorbeelden van onderwerpen zijn: arbeidszaken, bekostiging, en wet- en regelgeving.
Eigentijds gezicht voor de sector
De thema’s zijn onder andere via de homepage te vinden, de onderwerpen via de menubalk. Met deze nieuwe indeling worden bezoekers aangemoedigd om meer te blijven ‘struinen’ op onze website. En we hopen dat de nieuwe look bijdraagt aan het eigentijdse gezicht van de sector.
Ontwerp
De website en de huisstijl zijn ontworpen door Puurpxl, de website is gebouwd door LimoenGroen.