Bestelprocedure vaccins voor cliënten: zorg dat u geregistreerd bent
Zorgorganisaties die niet eerder hebben deelgenomen aan een van de nationale vaccinatieprogramma’s, zoals de griepvaccinatie, moeten zich eerst te registreren voordat zij COVID-19-vaccins kunnen bestellen voor de cliënten die onder de verantwoordelijkheid vallen van de eigen medische geplaatst kan worden.
Registratieprocedure
Vanaf 4 januari meldt u zich aan via https://www.covid19vaccinatie2020.nl/#/aanmelden.
Daarbij heeft u de AGB-code van uw organisatie nodig en worden de correspondentiegegevens van uw organisatie opgevraagd.
Vervolgens voert het RIVM een verificatie uit om vast te stellen dat uw organisatie tot de doelgroep behoort voor deze bestelprocedure. U ontvangt een verzoek om uw mailadres te verifiëren. Na verificatie worden de inloggegevens voor de bestelportal telefonisch aan u doorgegeven.
U wordt eenmalig gevraagd om de MFA (Multi Factor Authenticatie) te activeren, waarna u vaccins kunt bestellen.
Voor vragen is het RIVMInfopunt op werkdagen van 08.30-17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 030-274 91 11 . Met optie 2 kom je terecht bij het panel dat COVID vragen beantwoordt. Binnenkort zal ook een Q&A op hun website worden gepubliceerd.