Samenwerking Philadelphia en Pinkpop groot succes

Op Pinkpop stond het talent dit jaar niet alleen op de podia, maar ook in een stand op de festivalweide. Deelnemers van Philadelphia-locatie 100% Heerlen verkochten hier hun eigen creaties, gemaakt van oude festivalbanners. Van tassen tot zonnekleppen en van vlaggen tot sleutelhangers. De verkoop was een enorm succes.

Elke dag uitverkocht

Iedere festivaldag was er een beperkt aantal producten te koop. En iedere dag werden alle producten verkocht! De deelnemers waren heel enthousiast over het festival en de verkoop van hun eigen duurzame producten. Ook Pinkpop en Philadelphia waren blij met de samenwerking. Want een festival als Pinkpop hoort bij een gewoon leven, een eigen leven voor deelnemers. Ben je benieuwd hoe het er op de festivalweide aan toeging? Bekijk dan de aftermovie.

Wil je meer weten of heb je vragen of opmerkingen?

Neem contact op met Aart Bertijn
Telefoonnummer
Portretfoto Aart Bertijn